Thursday, December 1, 2011

Cyber Thursday and New Release!...oh, and a SALE!

Hello my friends!! I am so excited to show off these new images. I drew these after spending the weekend with my delightful new niece in her hilarious little bear hat (see HERE) and I knocked these out in her honor. :) Yay for cute babies! Meet a few of the new Little Somethings below.

And I have to thank my lovely DT members who put out a huge last-minute effort to help me make some cards to show them off...thanks ladies! :)

So scroll on down and view everyone's lovely cards and then check out the sale details below. :)

Card by Joey

Card by Joey


Card by Lou

Card by Me (Christy)

Card by Arabella

Card by Donna
and the one idea that started it all (except she ended up being a boy in my mind) LOL
Card by Me
And now for a LITTLE SOMETHING on SALE!!! Click on the shop and use the following code during checkout to deduct 30% on ALL orders....Have fun picking up a little som'thin'!!! :)
CODE: SOMETHING


10 comments:

Arabella said...

I love them all Christy! I can't wait to play with the rest! The DT cards all look fabulous!

Arabella

Joey said...

Stunning samples Girlies :))) Joey x

Mad Moose said...

soooooooooo cute! wonderful samples as always too. Ooooh off to the shop I must pop!

Sara a.k.a. Eternal Princess Ryan said...

OMG!!! These are so adorable!! I love them!! Way To Go!!! And the DT did an amazing job of showcasing them!!! Have a wonderful day!!

grandmabonnie said...

I love them all and just purchased them...Thank you, Christy. Your dt came through in a pinch...and i wouldn't have known they didn't spend a lot of time on their creations they are so cute!

DonnaMundinger said...

EEEK! Such a sweet new release! Thanks for including me, chickie! Love them all. xxD

Leanne said...

Super cute Christy! Wonderful job DT! Now I'm off to purchase some goodies!

mforquer said...

So cute Christy - Love all the new designs and your creations!
hugs,
M

Dilsaver Designs said...

Oh my, I love all of them!! Absolutely adorable :)

Loopylou. said...

hiyah christy!!
oh hun I love your little somethings sooo much and your cards totally rock! i love the kraft with the bling, its fabulous!
huge hugs Lou xxxx